Tai gana efektyviai išnaudojamas įvairių krovinių gabenimo metodas vienoje transporto priemonėje, kai krovinio rūšys saveikaudamos tarpusavyje, ar pakavimo būdai, kiti ribojimai nesudaro tam kliūčių.
Minimali krovinio apimtis nėra ribojama, o maksimali atskiro krovinio apimtis –mažesnė nei pilna puspriekabė ir sudaro nedaugiau kaip 70 proc. pilno krovinio kiekio.

  • Garantuotas tiekimo dažnumas, nedidinant logistikos kaštų
  • Vienas ekonomiškiausių gabenimo būdų
  • Ilgalaikiai, nesvyruojantys kainininkai nuolatiniam siuntinių srautui
  • Numatyti pastovūs pristatymo terminai įprastinėmis savaitės dienomis
  • Jokių ribojimų minimaliam siuntos dydžiui
  • Palanki kainodara stambiems krovininiams
  • Pagal krovinių rūšis ir charakteristikas adaptuota kainodara (pvz. lengvas krovinys, žema paletė, sunkus ir mažos apimties krovinys)

Specializuota konsolidavimo veikla sukuria galimybę formuoti adaptuota kainodarą pagal konkretaus Kliento prekių charakteristikas, t.y. efektyviausiu būdu išnaudoti vietą transporto priemonėje, kombinuojant skirtingų charakteriskų krovinius. Todėl iš anksto žinodami visą informaciją apie Jūsų prekes, galėsime pateikti palankiausią kainos pasiūlymą.

Clip_3

Prekių bei krovinių charakterizavimo pavyzdžiai:

  • Krovinys palaidomis dėžutėmis
  • Statinėse ant palečių
  • Stambiagaritis neįprastos konfigūracijos pramoninis agregatas
  • Prekės sukrautos ant žemų palėčių (aukštis iki 1,0 metro). Pvz. auto dalys; metalinės santechnikos dalys
  • Lengvas krovinys, pvz. trikotažas; avalynė; šviestuvai
  • Sunkus, bet mažos apimties krovinys. Pvz. keramikinės plytelės
  • Stambūs kroviniai (nuo 3 – 3,5 “pakrovos metrų”, LDM anglų k. – “loading meter”)

Krovinių konsolidavimas yra efektyviausias būdas derinti įvairių krovinių gabenimą vienoje transporto priemonėje.

Tikslas – transportavimo išlaidų sumažinimas ir tiekimo dažnumo užtikrinimas, nedinant logistikos kaštų. Paprastai, tai vadinama krovinių grupavimu arba dalinių krovinių gabenimu. Vienas pagrindinių konsolidavimo paslaugos komponentų yra surinkimo ir paskirstymo terminalų infrastruktūra bei krovinių paskirstymo centras (cross-docking terminalas)

Krovinių konsolidavimo būdai:

  • Konsolidavimas per krovinių surinkimo terminalą
  • Tiesioginis pasikrovimas
  • Kombinuota konsolidacija
  • Pirkėjo konsolidacija

stubbytruckgif

Kaip veikia krovinių konsolidavimas per terminalą užsienio šalyje?

  1. Kiekvienoje šalyje yra krovinių surinkimo ir konsolidavimo terminalų tinklas
  2. Paprastai, per terminalą yra surenkami kroviniai nuo minimumo iki ~ 5 palečių apimties
  3. Kiekvienam kroviniui yra parenkamas artimiausias terminalas nuo krovinio tiekėjo sandėlio
  4. Įvairaus dydžio kroviniai surenkami į vieną vietą – terminalą ir paruošiami išsiuntimui
  5. Numatytą savaitės dieną yra atsiunčiamas transportas ir krovinių konsolidacija išsiunčiama
  6. Išsiuntimai iš kiekvieno terminalo vyksta fiksuotu grafiku

Kaip veikia kombinuota konsolidacija ?

  1. Stambesni kroviniai (~ nuo 3000 kg) surenkami tiesiogiai Tiekėjų sandėliuose
  2. Pasikrovus tiesioginius krovinius, suplanuotas transportas siunčiamas į konsolidavimo terminalą
  3. Konsolidavimo terminale pakraunami įvairūs, mažesnės apimties kroviniai (iki ~ 5 pll)
  4. Kroviniai į konsolidavimo terminalą būna jau suvežti iki suplanuoto transporto atvykimo
  5. Numatytą savaitės dieną suplanuotasis transportas išsiunčiamas iš išvykimo terminalo į Lietuvą