Negabaritinių krovinių gabenimas

CAT

Negabaritinis (sunkiasvoris) krovinys – tai krovinys, kurio matmenys ar svoris yra didesni negu maksimalūs leidžiami dydžiai, nustatyti šalyse, per kurių teritorijas negabaritinis krovinys yra pervežamas.

irengimas2_2pitergruz12

Negabaritinių krovinių pervežimas reglamentuojamas negabaritinių ir labai sunkių krovinių pervežimo taisyklėse, kurios gali skirtis, priklausomai nuo šalies, kurios teritorijoje gabenamas krovinys.

Negabaritinių, nestandartinių dydžių, arba stambiagabaričių, sunkiasvorių krovinių pervežimui taikomi individualiai specializuoti reikalavimai ir technika. Pervežame traktorius, ekskavatorius, greiderius, buldozerius, kombainus, kranus, krautuvus, pristatome įvairiausius įrengimus, pvz., stakles. Tai specifinės transporto paslaugos. Organizuojame negabaritinių ir sunkiasvorių krovinių gabenimą Europoje ir NVS teritorijose.

Pagrindinės šalys, tarp kurių gabename krovinius: Lietuva, Latvija, Portugalija, Prancūzija, Italija, Ispanija, Vokietija, Rusija.

Negabaritinius krovinius gabename specialiomis žemagrindėmis platformomis.Galime pasiūlyti specialias pailgintas arba pažemintas puspriekabes, kuriomis gabename išskirtinių gabaritų, nestandartinius, sunkiasvorius krovinius Lietuvoje ir užsienyje.

Negabaritinių krovinių gabenimas, arba pervežimas – tai transporto paslaugos, kurioms būtina:

  • speciali, patikima ir techniškai tvarkinga technika, parinkta pagal krovinio charakteristikas
  • atsižvelgiant į transportavimo taisykles, reikalavimus, klientų pageidavimus, parenkamas optimalus pervežimo maršrutas
  • negabaritinių krovinių transportavimui skirti leidimai
  • papildomos detalės suderinamos su įvairiomis institucijomis
  • išankstinių susitarimų derinimas
  • specialios kvalifikacijos vairuotojai
  • išskirtiniais atvejais būtina ir krovinio palyda, organizuojama negabaritinių krovinių gabenimo palyda siekiant išvengti kliūčių ir sklandžiai bei saugiai įgyvendinti krovinių pervežimo procesą
  • kartais negabaritiniams kroviniams reikalinga speciali pakrovimo technika
  • sunkiasvorių ir negabaritinių krovinių pervežimo metu ypatingai svarbu laikytis saugumo reikalavimų
  • svarbu išmanyti šalių, per kurias vežamas negabaritinis krovinys, įstatymus ir jų laikytis

Gabendama įvairių sudėtingumo kategorijų krovinius tarptautiniais maršrutais.

top
leftright

Dažniausiai tai yra:

  • statybų, žemės ūkio mechanizmai
  • pramonės šakose naudojami mechanizmai – staklės, įrengimai
  • laivybos, aviacijos mechanizmai, kateriai, jachtos, laivų dalys, lėktuvai
  • įvairios talpos, cisternos, rezervuarai
  • stambios metalo, gelžbetonio, medienos konstrukcijos ir t.t

Paprastai šių krovinių bent vienas matmuo arba/ir svoris viršija leistinus dydžius.

Tada lieka dvi išeitys:

  • išardyti krovinį iki leistinų dydžių ir transportuoti dalimis
  • gabenti jį kaip negabaritinį krovinį

Tokiems kroviniams gabenti reikalingas specialus transportas, krovinių tvirtinimo įranga, negabaritinių krovinių gabenimo leidimai, dažnai net palyda. Ypač stambių matmenų kroviniams gabenti reikia sudaryti individualų maršrutą, kartais net išardyti kelio konstrukcijas, ženklus, šviesoforus, pakelti elektros, troleibusų linijas.

Iš to ir susideda negabaritinių krovinių gabenimas. Tai yra kasdienis mūsų darbas. Kvalifikuoti mūsų įmonės specialistai patars, pasiūlys efektyviausią, ekonomiškiausią sprendimą.

Jeigu planuojate gabenti tokį krovinį, susisiekite su mumis.

Techninės galimybės

Negabaritinius, nestandartinius ir/ar sunkiasvorius krovinius gabename vilkikais su specialiomis puspriekabėmis – platformomis, pritaikytomis vežti nestandartinio ilgio, pločio, aukščio ir/ar svorio krovinius.
Tai sudėtinga krovininio transporto technika, kurios konstravimui ir gamybai pritaikytos pažangiausios technologijos, sumontuoti sustiprinti agregatai, pagalbinės hidraulinės ir pneumatinės sistemos. Specialių konstrukcijų dėka ši technika lengvai modifikuojama, pritaikoma prie krovinio gabaritų.

Galima išskirti kelis pagrindinius tokios technikos tipus, kurie skirti tam tikriems negabaritiniams kroviniams gabenti:

  • Vidutinio pakrovimo aukščio – universaliausia platforma. Tai dažniausiai naudojamas tipas. Platformos aukštis – 0,90 -1,00 m, ji papildomai išplatinama (iki 3,0 m) ir išilginama (nuo 16,0 m iki 23,0 m). Keliamoji galia iki 60,0 t. Šio tipo technika labiausiai tinka gabenti krovinius iki 3,5 m aukščio (pritaikoma daugeliui krovinių).1
  • Žemiausio pakrovimo aukščio – sudėtingiausios konstrukcijos platforma. Platformos aukštis būna 0,30  – 0,60 m, žemiausios dalies ilgis 6,0 – 8,0 m, papildomai gali būti išplatinama (iki 3,30 m) ir išilginama (iki 14,0 m). Keliamoji galia iki 60,0 t. Sumontavus papildomus ašių vežimėlius, keliamąją galią galima padidinti iki 150,0 t. Šio tipo technika labiausiai tinka gabenti ypač aukštus krovinius: pvz., kombainus, didelius rezervuarus ir t.t.2
  • Didžiausio pakrovimo ilgio – ilgiausia platforma. Platformos aukštis 1,30 -1,50 m, ji išilginama (nuo 13,0 m iki 40,0 m). Keliamoji galia iki 50,0 t. Šio tipo technika labiausiai tinka gabenti ilgus, bet neaukštus krovinius: pvz., vėjo jėgainių sparnus, gelžbetonio konstrukcijas, sijas, vamzdžius ir t.t.
  • 3

Mes pasiūlysime Jums optimalų sprendimą pagal kiekviena individual atvejį.

Leidimų išėmimas

Negabaritiniams, nestandartiniams ir/ar sunkiasvoriams kroviniams gabenti reikalingi specialūs leidimai.
Kiekvienoje šalyje negabaritinių krovinių gabenimo reikalavimai yra reglamentuojami tos šalies įstatymais. Skiriasi ir reikalavimai negabaritiniams kroviniams gabenti, ir leidimų išdavimo tvarka, ir mokesčiai, ir išdavimo bei galiojimo terminai.

Kreipkitės į mus, mes pakonsultuosime Jus visais leidimų gavimo klausimais. Sutvarkysime leidimus Jūsų transportui ne tik Lietuvoje, bet ir bet kurioje Vakarų bei Rytų Europos valstybėje.

Palydos organizavimas

Tai krovinį gabenančio transporto lydėjimas specialiai įrengtu ir paženklintu automobiliu, vairuojamu specialisto, kuris važiuodamas kartu su krovinį gabenančiu transportu atlieka šias funkcijas:

  • padeda vairuotojui nenukrypti nuo leidimuose nurodyto maršruto
  • informuoja vairuotoją apie netikėtas kliūtis kelyje
  • padeda pravažiuoti atkarpose, kai dėl krovinio gabaritų vairuotojas negali naudotis veidrodžiais
  • informuoja kitus eismo dalyvius apie negabaritinį transportą
  • suteikia įvairią pagalbą vairuotojui ir užtikrina eismo saugumą.

Reikalavimai palydos automobiliams, jų įrangai ir žymėjimui, o taip pat specialistams, vairuojantiems šiuos automobilius, – kiekvienoje šalyje yra skirtingi. Tačiau jų paskirtis visur panaši ir jie atlieka minėtas pagrindines funkcijas. Kartais papildomai reikalaujama negabaritinius krovinius gabenantį transportą lydėti policijos automobiliais. Šiuos reikalavimus reglamentuoja kiekvienos valstybės vidaus įstatymai. Sąlygą lydėti ir kokiu būdu lydėti krovinius gabenantį transportą įrašo leidimus išduodančios institucijos. Įvykdyti visus specifinius kiekvienos šalies reikalavimus palydai dažniausiai būna per brangu, todėl paprastai tai atlieka vietinės palydos firmos.

Maršruto sudarymas

Ypač stambiems kroviniams gabenti reikalingas specialus maršrutas.

Mes sudarysime tokį krovinio transportavimo maršrutą, kuris bus optimalus ne tik dėl kainos ir saugumo, bet ir dėl laiko.

Mūsų įmonės specialistai parinks ekonomiškiausią krovinio maršrutą, atsižvelgdami į:

  • maršruto ilgio ir leidimų kainos santykį.
  • išmatuotų kelio konstrukcijų aukštį, plotį.
  • esamą situaciją keliuose: kelio remonto darbus, statybas ir pan.
  • kelio konstrukcijų demontavimo galimybes ir kaštus.